TEST: VYBERTE SI ZVIERA

Pokiaľ sa o sebe chcete niečo dozvedieť, stačí, aby ste vymenovali tri svoje obľúbené zvieratá, a to v takom poradí, v akom sa nachádzajú na vašom súkromnom rebríčku popularity. Tento zaujímavý spôsob, ako nahliadnuť do svojho podvedomia, ponúka britský filozof Martin Cohen v knihe Hry s mysľou. Nechajte si na premyslenie dosť času, a keď budete mať jasno, napíšte si zvieratá na papier a pri každom z nich uveďte tri dôvody, prečo ste si ho vybrali. A potom si prečítajte riešenie.

Riešenie:

  • Prvé zviera a jeho vlastnosti, pre ktoré ste si ho vybrali, zodpovedajú tomu, ako vidíte sami seba.
  • Zviera na druhom mieste vypovedá, ako vás vidí a vníma vaše okolie.
  • Pri opisovaní vlastností tretieho zvieraťa o sebe podvedome prezrádzate, akí v skutočnosti naozaj ste.

Domáce zvieratá: Všeobecne platí, že pokiaľ ste si vybrali niektoré z domácich zvierat, chcete si získať v spoločnosti pevné miesto, radi spolupracujete a hľadáte pokojný a pohodlný život. Domáce zvieratá predstavujú pragmatickú, najmenej dobrodružnú časť povahy.

Domáci miláčik: Keď ste zvolili priamo domáceho miláčika, viac dáte vo svojom živote na spoločenskú stránku.

Hospodárske vs divé zvieratá: Pokiaľ inklinujete k hospodárskym zvieratám, je pre vás dôležitá práca, užitočnosť a výsledok. Naopak zvieratá z divokej prírody poukazujú na nespútanosť, samostatnosť a vnútornú silu jedinca.

Vtáky: Ak máte radi vtáky, hľadáte harmóniu a oslobodenie od starostí, chcete sa povzniesť nad problémy a pozrieť sa na svoj život z inej stránky. Vtáky majú často v obľube ľudia, ktorí túžia zmeniť svoj doterajší život.

Plazy sú symbolom tajomstva a predstavujú skrytú, často potlačenú stránku našej povahy, nepriznané túžby a sklony.

Hmyz často fascinuje premýšľavých a hĺbavých jedincov, ktorí majú blízko k filozofii či vede.

Čo myslíte, aké zviera Vás najviac vystihuje?

Total
0
Shares
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Prev
PSYCHOLÓGIA PREDAJA: REKLAMA AKO NÁSTRAHA OBCHODNÍKOV

PSYCHOLÓGIA PREDAJA: REKLAMA AKO NÁSTRAHA OBCHODNÍKOV

Reklamy sa stali bežnou súčasťou našej spoločnosti

Next
ZAČAŤ A VYDRŽAŤ: MANUÁL AKO PREŽIŤ REŠTART

ZAČAŤ A VYDRŽAŤ: MANUÁL AKO PREŽIŤ REŠTART

Americký psychológ James Prochaska (vďaka svojmu priezvisku je nám zrazu o čosi

You May Also Like